1. Motive întemeiate pentru retur

Returul produselor se va accepta doar pe baza unor motive întemeiate. Clientul trebuie să explice clar motivul returului și să se asigure că acesta respectă condițiile stipulate mai jos.

2. Transportul și costurile

Costurile de transport pentru returul produselor sunt suportate integral de către client. Acestea nu vor fi rambursate, indiferent de motivul returului.

3. Termenul de plată

Plata pentru produsele returnate se va efectua în termen de 14 zile de la primirea returului de către noi. Banii vor fi virați integral în contul bancar indicat de client, după verificarea produsului returnat.

4. Excepții pentru retururi

- Produse igienice: Nu se acceptă returul produselor igienice sau de îngrijire personală care au fost folosite sau desigilate, cum ar fi produsele de îngrijire personală și consumabilele.
- Ambalajul original: Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original. Nu se acceptă returul produselor care nu mai sunt însoțite de ambalajul original.
- Produse desigilate: Nu se acceptă returul produselor care au fost desigilate. În cazul produselor cumpărate în mai multe unități, doar unul poate fi desigilat pentru a fi returnat. Restul produselor trebuie să fie sigilate.
- Motiv de retur nefondat: Nu se acceptă returul produselor pe baza motivelor de tip „nu este ca în poza” sau „nu se potrivește cu descrierea” (foto prezentate sunt sugestive). De asemenea, produsele nu pot fi returnate dacă nu se potrivesc ca mărime; toate mărimile sunt prezentate pe site.

5. Taxa de utilizare

Pentru produsele folosite, se va percepe o taxă de 10% din valoarea acestora, în funcție de gradul de utilizare.

6. Procedura de schimb

În cazul în care procedura de schimb nu este posibilă, rambursarea se va face integral în contul bancar indicat de client.

7. Timpul maxim pentru retur

Returul produselor nu mai este posibil după 14 zile de la data primirii acestora.

8. Condiții de retur

Produsele trebuie să fie însoțite de toate accesoriile și cadourile cu care au fost livrate. Dacă se returnează mai multe produse de același fel, asigurați-vă că doar unul a fost desigilat; celelalte produse trebuie să fie sigilate pentru a fi acceptate.

Pentru orice întrebări suplimentare sau clarificări, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență. Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!
Coșul de cumparaturi0

Coșul dvs. este gol.

Întoarce-te la magazin
Total 0,00 lei
Efectuați o achiziție în valoare de 8.000,00 lei pentru a beneficia de livrarea gratuită.